Nooooooooooooo!!!

för någon dag sen när jag skulle platta mitt hår så stängdes plattången av hela tiden.. och sen upptäckte jag att sladden är helt söndrig (precis där den går in i plattången) jag fick vrålpanik & tejpa som fan! Men den stängdes ändå av hela tiden..lampan slockna sakta men säkert :(  & idag när jag skulle använda den så fick jag vända & vrida på sladden och försöka hitta ett läge där den funka. Till slut fick jag den till att fungera men jag fick röra den väldigt sakta och försiktigt. Jag tror att den snart kommer att "trilla av pinnen"..faaaaan. Om den slutar funka gör jag också de. Jag älskar min älskade plattång
Jag måste köpa en ny, men jag vill inte för den jag har är så fiiiin. hahaha!
Usch, jag är ledsen i ögat just nu!


rest in peace.., fast du inte har lagt av än ;p

Kommentarer
Postat av: Tönten som är rädd för allt, inklusive elektriska saker

ÄR DU HELT DUM ELLER? Så fort något elektriskt börjar strula så drar man av kontakten, lämnar rummet och ber nån dum jävel slänga den elektriska saken så långt bort som det bara går!!! Man börjar inte tejpa och peta och pela och ha sig! Jag fick ont i magen bara av att läsa vad du gjort! MAN SKA HA RESPEKT FÖR SÅNA GREJOR!



:D

2010-02-24 @ 21:42:49
URL: http://hannatoj.blogg.se/
Postat av: CASSIE

aweee :( <33 hade fått panik!

2010-02-25 @ 20:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0