helgen.

Fredas: En riktig krängedag.. va först på mcdonalds med mamma, johanna & felicia. Sen när dennis hade slutat så gick vi till sibylla..och efter ett par timmar så gick jag,dennis & dennis till kina draken ;p fast där dela jag & dennis på en rätt så det blev inte så mycket. Sen kände man sig rätt så feeed. fyfan. Sen gick vi hem till oss och glodde på film :)
Lördas: På dan gjorde jag inte så mycket, väntade mest på att klockan skulle bli sex för då va det dax att sticka hem till johanna & dennis på förfest och sen vidare till ekebo & kolla på lasse stefanz :p Hade riktigt skoj! Träffade även allas vår berömda fredrik från bonde söker fru, hahahha! Jag & elin dansa som fan med han..han måste ha trott att vi va riktigt korkade ;) herreguuud säger jag bara.
Söndas: Vaknade med en jävla huevärk, tog en ibumetin sen släppte de igen :) Sen gick vi till oj med mamma,dennis,johanna,smilla & felicia & sen hem till mamma och lagade tacos och kolla på tv. Mys!

Idag blev jag jättesugen på att åka skridsko så jag skicka sms till lillasyster smilla & fråga om hon ville hänga med & det ville hon :D fast sen blev jag lite ledsen i ögat när jag kolla på deras hemsida och såg att dem hade stängt idag :( typiskt. Men vi ska dit i morron :) hihi.

nu ska jag nog slänga in lite bilder från i lördas :) Hej dååååååå.

Kommentarer
Postat av: Elinatööösen

Kokade e nog bara förnamnet va, hahaha :P fyfan va fräckt.

2010-02-15 @ 15:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0