fint :)

Va på familia & väla med johanna,dennis & jonas innan idag :) Köpte jeans på cubus för 130kr typ.. såna stora med "gummiband" där nere vid fötterna, knästrumpor (också på cubus) för 14kr, strumpbyxor till dopet (ingen rea ;/) haha & en ny tunnel till mitt öra, som skulle kostat 149kr men hon slog in den för 99kr :D fint ska det va! Tunneln va 10mm. men hålet är bara 8mm så jag har fått bryta av en bit av skaftet till en rougeborste och trycka i ;p haha. Har haft i den nu i nån timme så jag försökte trycka genom tunneln men det gick inte, det börja bara blöda. Får vänta ett tag till tror jag.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, Jag älskar att handla på rea och göra riktiga fynd (y)


Igår beställde jag löshår ;D Så jag får nog det i början av nästa vecka. så gött!!
Nej nu ska jag göra nått vettigt, som tex... röka lite? ja vafan!

Kommentarer
Postat av: Blondii

Vad beställde du får löshår? :) Förveden =) haha

2010-01-27 @ 20:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0