hej 2010

Nyårsafton firades hemma hos mig&dennis :) Fast först va jag&dennis hemma hos nån kille på fest vid kyrkan men sen kom sara&jonas och hämta mig för jag hade inte så jättekul :p Så stack jag&sara hem till mig och satt & snacka och drack lite, sen kom Johanna & blondi hit :) Och sen kom alla andra typ!
Efter tolvslaget åkte jag,elin & roger och hämta cassie&mårten i kvidinge & sen hem till oss och festa vidare!
Tack alla för en mysig & rolig kväll <3

På fredan mådde man inte riktigt bra.. Jonas&anders kom hit och drack ett par groggar med mig&dennis. Men vi gick och la oss rätt så tidigt..va riktigt sleden! & sen på lördan va vi bara hemma och tog det lugnt, vi stack till OJ och handla lite så vi kunde göra soppa :) Den blev smällgod! Senare på kvällen duschade jag elsa i badkaret, haha... och det va inte poppis vill jag lova er! Men sen satt hon snällt på handduken och tvätta sig hur länge som helst, hon tyckte väl inte att hon blev ren.

Och igår stack vi ner i byn med jonas&sara och sola lite :) jag brände mig lite i huet.. solade i onsdags&torsdags också så jag tänkte att jag kunde trycka ut en sån kräm och kleta på på kroppen, det va sån kräm som man skulle se resltatet snabbare med.. jo tack! Det är inte så jätte rött i huet men det svider litta. Så nu får jag vänta ett tag innan jag solar igen ;p
Senare mot kvällen så åkte jag,dennis&smilla till familia med mamma.. jag köpte en väska på lindex, en svart rätt så stor & sen köpte jag en tröja på cubus :)

Det kommer lite bilder sen, från typ nyår & när elsa duschar ;) höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0