lalala.

Har precis vatt nere på rosa med dennis och käkat :) Hade på mig mina nya stövlar & som alltid när jag köper skor va dem för små.. fast det är egentligen inte mitt fel denna gången, dem hade inte min storlek & jag ville ha dem stövlarna så jag fick ju ta ett par 37:or.. haha! Men det kanske går att "töja" dem lite ;) ooh på tal om töja.. aaaaah, jag fick panik på mina uttöjningar i öronen igår kväll. Så i morse åkte töjningen i högra örat ut... har ju inte hunnit töja det så mycket så det kommer dra ihop sig helt tror jag.. jag ska köpa en tunnel till vänstra örat som man kan skruva ihop så att den inte trillar av :p

På lördag är det dop för lilla felicia♥
Har köpt nya kläder som jag ska ha på mig, & i morron ska jag nog ut och köpa nya dojjor som jag kan ha till :) Eftersom jag ska va fadder till henne så ska jag stå med där framme i kyrkan och då vill man ju va lite extra fin, hihi.


Kommentarer
Postat av: Emma

vad kul att du också blev fadder :)

2010-01-27 @ 12:19:44
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0