osnyggt!!

ooooh herregud.. jag har slinghätta på mig just nu och fyfan va det är osnyggt! hahaha. Hoppas att resultatet blir snyggare ;) Det är blonda slingor jag gör, men dem kommer ju inte bli blonda eftersom jag är svarthårig..men dem kommer nog bli typ bruna eller nått! Bara man ser lite skiftning i håret så är jag nöjd :)
Gjorde det själv och det va inte det lättaste ska jag säga, det började så bra i början (längst fram och lite på sidorna) sen när jag inte kunde se mer så fick jag panik och visste inte hur jag skulle fixa det så jag vred och vände på huet och ögonen stod åt varsitt håll och jag blev yr & hättan va jättehårt knöten så jag kvävdes nästan och då blev jag svettig så jag ringde till mamma och fråga om hon ville hjälpa mig men hon kunde inte just då så jag fick göra det själv. Och nu har jag ingen aning om hur det ser ut där bak. Men jag tror att det blir fint ändå :) haha.
Vilket jidande för lite slingor. Jag höll på att dö typ 10gånger!


Kommentarer
Postat av: Technorocker

HAHHAHA! Gärna "ögonen stod åt varsitt håll" hahaha vilken syn jag fick framför mej nu :D håret blev förresten jättefint! Jag känner att jag nog kör en liten härmis, jag vill också ha sån hårfärg!

2010-01-20 @ 22:46:51
URL: http://hannatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0