Solariumlår!

Va nere i byn med mamma & sara innan. Jag & sara solade och mamma va på banken, sen gick vi in på klädholken och glodde.. och ja, där kan man inte göra annat än att glo för fyfan va dyrt, hahaha!
Sen skjutsa vi mamma till oj och sen följde jag med sara hem och drack varmchoklad :) Och nu sitter jag här bara och glor!

Förresten nu börjar det minnsjäl och synas att jag har solat ;D Jag köpte sån kräm idag också så det är nog därför som det syns mer. Jag har solat nu varannan dag ett tag och det tror jag man får göra för annars känns det som att det inte syns, (eller jo det gör ju det, men jag ska ju alltid krydda) fast det är bara det att ekonomin inte tillåter det riktigt ;) haha. Jag får bli rik.
Jag vet vad jag önskar mig när jag fyller år... ett solarium! och jag fyller ju inte år förräns 29juli så nu har ni tid till att spara ;) höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0