Varför?

varför varför varför ska det snöa?? Jag vill inte. Nu är det inte roligt längre.

Idag ska jag nog ner och sola med johanna :) Sen ska jag ringa Hugo (min systerson) och bestämma en dag när han ska sova här :) Annars har jag nog inget annat planerat för dagen, ska bara tvätta och lite sånt jättekul ;s Funderar också på att bygga en liten eldplats här inne, man kan kanske ta en plåt och lägga lite ved på den och tända fyr på.. här är liksom, som ni kanske redan vet vid detta laget, svinkallt inne! Brrr.

Igår va jag hemma hos sara & satt och snacka med henne & emma, mina underbara tvillingar :)

Nej nu ska jag sätta in lite disk i maskinen. Hej dååååå!

Kommentarer
Postat av: Emma

du är så underbar gumman <3

2010-01-05 @ 14:32:12
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0