...

Jag hatar den känslan jag har i min kropp, skulle kunna slänga mig ner på golvet och bara skrika!
Jag har sån panik i hela kroppen så jag vet inte var jag ska ta vägen. Är så jävla ledsen.
Och ja, jag vet att det är jag själv som har gjort så att jag känner såhär...det är jag själv som har gjort fel.
Hur gärna jag än vill få mina misstag ogjorda så går det inte, det ända jag kan ändra på är mig själv...och det är något som jag verkligen ska göra. För såhär orkar jag inte må mer, aldrig mer!

Kommentarer
Postat av: Mamma..

Älskade Jossi<3 Du är en genomsnäll o underbar människa...var inte för hård mot dej själv<3 Mamma älskar dej högt<3 PUSS<3<3 Ps. det är i dom svåra stunderna som man får veta vem som är ens sanna vänner!!

2010-03-12 @ 16:28:57
Postat av: ...svar till mamma!

Tack mamma <3 Älskar dej också, jätte jätte jätte mycket <3

Ja det är det verkligen!

PUSS <3<3<3

2010-03-13 @ 16:16:24
URL: http://toosingatos.blogg.se/
Postat av: Elinatösen

Tack ska du ha min kära vän :)

2010-03-13 @ 20:36:36
URL: http://tjolantapompeknicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0