go morron!

Idag måste jag åka in till stan & snacka med dem på lärcentrum. Men som jag har skrivit innan så har jag lite svårt för att ta tag i saker. Jag skulle ha med mig mina betyg, men jag hittar inte dem.. och åker jag in där utan dem så får jag säkert komma tillbaka när jag hittat dem. Jag har letat överallt. Fast iofs, om dem ser mina betyg så kommer jag nog inte komma in på nån utbildning..hahah! Inte världens bästa om man säger så.. jag skyller på att jag va skoltrött. Skoltrött i tre år, det låter ju bra..?
Men jag kan kanske åka in där ändå & bara snacka lite & se om dem har den utbildningen som jag vill gå. Dem har kanske inte ens den? Jaja jag får se hur jag gör.

Igår åkte jag,dennis & robban till Maxi och handla lite och sen hem och kolla på film :) road kill 2. Har redan sett ettan & den tyckte vi va hyfsat bra, men herregud så löjlig tvåan va. slutet va skit töntigt plus att där va några filmfel som man märkte riktigt tydligt. Sånt stör jag mig på som fan! Nej det va ingen film att rekomendera..eller jo början av filmen kan man se, men sen dem typ tio-femton sista minutrarna va bajs! haha.

Nu ska jag nog dricka lite varm choklad & röga. Haj & i vaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0