jag har ett beroende.....plattberoende!

igår när jag skulle platta håret la plattången av igen & nu tror jag inte att den kommer gå igång mer :/ provade att stänga av den & starta den igen men det gick inte!!! PANIK.
Och just nu tillåter inte min ekonomi ny plattång... får vänta tills slutet av månaden. Måste ha en nuuuuu! Om jag inte plattar håret så ser jag förjävlig ut, och det är inget jag bara hittar på, utan ni kan fråga mina nära & kära. Jag ser ut som... typ en..tant? Nej jag vet inte, men det ser riktigt dumt ut. Och jag kan inte sätta upp det heller för då trillar min lugg ner plus massa annat hår som är kortare än de andra och om det då inte är plattat så ser det ut som typ en 80/90-tals lugg över allt.. sånt stort och fluffigt. Usch ja, jag är beroende av min plattång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0