myshelg :)

ännu en lugn helg :) 

fredas; Va i paradiset, ullared, med johanna,dennis & pappa. När jag kom hem gick jag till stationen och mötte elin♥ så gick vi till oj och handla chips & dip och sen gick vi till kina draken och käka lite. När vi kom hem kolla vi först på "så ska det låta" och sen på "lets dance" :) Vid typ halv ett kom dennis hem så satt vi och snacka lite och kolla på tv & sen somna vi alla tre :) hihi
lördes; Vaknade, gick till loppisen där mamma,johanna & dennis va och sålde. Sen gick jag & dennis till milano och käka, hugo & pappa kom också dit. Sen åkte vi med till ängelholm och lämna hugo. När vi kom hem gick vi till oj med johanna,dennis,flisan & smilla & sen hem till dem och kolla på körslaget och käka mat från björnekulla pizzeria.
Oj nu märkte jag att det ända jag har gjort i helgen är typ att ätit. hahah, tjockis ;D

Helgen har vatt underbar, umgåtts med folk som jag tycker så mycket om♥ då mår jag bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahaha aww söt blogg:)

ahaha

ushh dagis luktar asså inte så bra.. när man tar hem kläderna sen så märker man hahaa

2010-03-29 @ 13:56:44
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Tjolantapompeknicka

Tack själv underbara josse, love you too ! =)

2010-03-29 @ 19:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0