så va det dehär med rubriken!!

Varför har jag så svårt för att ta tag i saker & ting?
Förra veckan skulle jag ha ringt till lärcentrum i helsingborg för att höra om dem har någon utbildning inom barn & omsorg. Men jag gjorde inte det förräns idag & när jag ringde idag så va dem inte där så jag skulle återkomma i morron. Aaah..hur svårt hade det vatt att ringa förra veckan? Då hade jag ju fått prata med dem direkt.
Det är så mycket som jag skulle behöva fixa, men jag skjuter det framför mig hela tiden. jag tänker att "äh jag tar det imorron ist" och så helt plötsligt har det gått en vecka sen det skulle va gjort.
Jag behöver en riktig spark i röven. Men nu ska jag fan börja ta tag i saker.. det blir ju bara 10000gånger värre när man struntar i det. Varför lär jag mig aldrig? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0