tack vare mamma <3

Nu har jag varit duktig..
mamma skulle in till stan idag så jag åkte med henne in där för jag skulle ju till lärcentrum, vi körde runder och leta efter det & när jag tyckte att vi skulle ge upp så sa mamma att vi skulle köra en runda till bara och då hitta vi det :p När vi kom in där kolla jag lite bland olika papper där det stod vad det fanns för utbildningar & då hitta jag en som börjar i augusti i bjuv, butiksbiträde, så jag tog den lappen och vände på klacken och skulle gå ut igen, men det satte mamma stopp för. Så jag blev tvungen att ta en kölapp och vänta på en tant som jag fick prata med. Under tiden som vi satt och vänta ville jag gå därifrån ungefär 10gånger men jag fick inte för mamma, haha. (jag hatar verkligen sånt) Jag fick en lapp om ansökning till den utbildningen av tanten som jag ska fylla i och lämna på komvux här i åstorp.
Så det va tur att mamma va med annars hade jag struntat i det ;) Sista ansökningsdan va i juni nångång..så jag får bara hoppas på det bästa & hålla tummarna att jag kommer in. Måste bara ringa eller åka till åbyskolan i klippan och kolla om jag kan få mina betyg för jag har slarvat bort dem (a) 


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag har också kollat den utbildningen! Och jag måste också hämta mina betyg först i klippan. vi kanske borde ta varann i hand och göra det tillsammans så det blir gjort! :P

2010-03-19 @ 22:17:09
Postat av: josse

svar till sofie:

Aha okej :) Ja det borde vi kanske göra :p Känns som man inte kommer få det gjort annars, haha!

2010-03-20 @ 17:37:48
URL: http://toosingatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0