aj aj aj det bultar & det bankar, aj aj aj sen jag tog på Smillas skor....

Idag åkte jag till praktiken med smillas skor på fötterna. Jag tänkte att "dem kommer inte klämma, klart jag kan ha dem..jag använder ju dem varje dag annars" Men vad jag inte tänkte på var att jag faktiskt skulle gå/stå från typ 8 till 5..det är ändå rätt många timmar med ett par försmå skor.
Vid 12 började jag känna att det klämde lite, vid 1 klämde det rätt så mycket, vid 2 klämde det ännu mer, vid 3 klämde det fruktansvärt mycket, vid 4 klämde det så mycket att jag trodde mina tår skulle trilla av, vid 5 klämde det så mycket att det gjorde ont upp i ryggen & vid ungefär halv 6 när jag hoppa av bussen i Åstorp klämde de så mycket att jag faktiskt tänkte lägga mig ner på marken och böla och hugga av fötterna.
Men dagen har faktiskt inte bara varit negativ för det är ju onsdag! och i morgon är det torsdag! och då kommer dennis HEM!
Wiiiiiiiiieeeee så glad jag är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0