Söndag

Just nu ligger jag på soffan hemma hos mamma & fjonkisch :) Min natt ska tillbringas här, mys <3

Imorron blir det in till Helsingborg med klassen för att kolla i skyltfönster och diskutera vilket som tilltalade oss mest och sen blir det litta käk :) Hoppas bara att det blir lika fint väder som det har varit idag!
Nu kalla mamma på mej & fråga om jag ville ha en macka..så nu ska jag gå & äta lite.
Förresten, innan jag stack hit så va jag hemma hos Johanna & Dennis så stod jag i köket och skulle vända mej och gå ut i hallen & då hoppade mitt knä till och knaka rätt rejält. Fan va ont det gjorde & fan va rädd jag blev! Samma knä som redan har hoppat ur led två gånger innan :/ blä.
HAJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0