tidsfördriv..

Jag har insett att min senaste kyss: Va blöt, haha
Jag lyssnar på: Musik
Jag pratar: När jag vill!
Jag tycker om: Min familj :)
Jag avskyr när folk: Försöker spela tuffa bara för att verka fräcka, det funkar inte! Eller när folk blundar när dem pratar!!! 

Min bästa vän är: Johanna!
Min första vän heter: Johanna :)
Kärlek är: BARA FÖR BÖGAR!!!!
När jag borstar tänderna: Använder jag en tandborste, höhö.. 
När jag lagar mat: Blir det makaroner! 
Jag tänder på: Snygga & roliga pågar ;)
Det sexigaste yrket är: Hemmafru ;D


Jag är rädd för: Döden, den skrämmer mej riktigt mycket.
Den värsta känslan är: Ångest...
Den bästa känslan är: Att lägga sej nyduschad i en renbäddad säng :)
Jag är bäst på: Det skulle ta hela dan att sitta här att skriva upp de ;) mohaha
Jag är sämst på: Att kontrollera mina impulser..
Om jag va ett djur skulle jag vara: En guldfisk!
Jag kommer alltid att vara: Som ett litet barn ;D
Det finaste som finns är: Jag! (ja egot är där inget fel på)
I sommar: Ska jag SOLA & BADA!


Sist jag grät var: Inte jättelängesen! 
Jag kan: Hjula ;D haha
Jag kan inte: Man kan allt! bara man vill..
När jag vill tänka går jag: Ingenstans, jag tänker där jag e :)
När jag vill baka: Så bakar jag!
Min mobiltelefon är: En LG
När jag vaknar på morgonen: Går jag ut i köket och kokar kaffe!
Innan jag går och lägger mig: Rögar jag ;)
Just nu tänker jag på: Allt jag ska handla imorron, för då är det LÖÖÖÖN!


Bebisar är: Söta,mysiga & kära! 
Idag har jag: Jobbat & vatt och hälsat på Johanna & Felicia :)
Ikväll ska jag: Längta tills imorgon, höhö
I morgon kommer jag: Handla, färga håret & bara softa :)
Jag vill verkligen: Va miljonär!

Kommentarer
Postat av: cassie

snor ;D

2011-03-26 @ 15:39:47
URL: http://[email protected]
Postat av: cassie

Vart jobbar du ? :)

2011-03-26 @ 15:55:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0